مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-31سياسي

میانگین سنی ائمه جمعه 9 سال کاهش یافت


سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه مرحله پنجم مواسات با مشارکت ائمه جمعه آغاز شد گفت: میانگین سنی ائمه جمعه 9 سال کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازائمه جمعه کشور مراحل متعددی به صورت شهری، شهرستانی و استانی به عنوان مواسات و کمک مومنانه داشتند و همچنان این اقدام در حال انجام است و بخشی از فعالیت ها به صورت ملی انجام شده و ائمه جمعه مبالغی را در نظر گرفتند و در این ایام پایانی سال و در آستانه نوروز در حال رسیدگی به محرومان هستند.

سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه گردهمایی استانی و شهرستانی در راستای ساماندهی ها با قوت در حال برپایی است، تصریح کرد: در بهمن ماه 7 گردهمایی ائمه جمعه در استان ها و 26 قرارگاه شهرستانی برگزار شده که از ائمه جمعه در این زمینه قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه از آخرین نشست خبری در 12 دی سال جاری تاکنون هشت انتصاب داشتیم، خاطر نشان کرد: 6 مورد از افرادی که منصوب شدند، به تازگی گزینش شده بودند و از ائمه جمعه جدیدالورود هستند.

همچنین سه مورد از انتصابات مربوط به شهرستان ها است؛ به طوری که در شهرستان سیرجان استان کرمان، فامنین استان همدان و رامشیر استان خوزستان این انتصابات انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی ائمه جمعه 9 سال کاهش یافت

میانگین سنی ائمه جمعه 9 سال کاهش یافت