مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:202023-01-31سياسي

دارو، پاشنه آشیل دولت سیزدهم در سال آینده است


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت:اگر بودجه دارو تغییر نکند و به همین سیاق و روال اجرایی شود، بدون شک دارو، پاشنه آشیل دولت سیزدهم در سال آینده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس، علی اصغر باقرزاده، عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 و مرتضی خیرآبادی،عضو هیأت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در برنامه زنده کشیک سلامت اعلام کردند: با بودجه پیشنهادی دولت برای بخش نظام سلامت، صنعت داروسازی کشور به سمت نابودی می رود.

وی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان در لایحه بودجه 1402 گفت:اگر بودجه دارو تغییر نکند و به همین سیاق و روال اجرایی شود، بدون شک دارو، پاشنه آشیل دولت سیزدهم در سال آینده خواهد بود.

سال گذشته هم قرار نبود حذف ارز ترجیحی درباره دارو و تجهیزات پزشکی اجرایی شود و در کمیسیون بهداشت، مخالف این مسئله بودیم.

این نماینده مجلس در ادامه افزود:همچنین قرار بود در صورت حذف ارزترجیحی قیمت ها بر اساس شهریور 1400 باشد، اما به یک باره شاهد حذف این ارز بودیم.

از اساس نباید این حذف تا زمانی که منابع مالی آن دیده و زیرساخت ها تامین می شد، صورت می گرفت.

باقرزاده با بیان اینکه به رییس جمهوری اطلاعات غلط می دهند،گفت: پیش از این 3ونیم میلیارد دلار برای دارو و تجهیزات پزشکی در نظر می گرفتند، اما بازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارو، پاشنه آشیل دولت سیزدهم در سال آینده است

دارو، پاشنه آشیل دولت سیزدهم در سال آینده است