مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-31سياسي

آب انتقالی به تالاب بین المللی قوری گل کجا می رود؟


مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت انجام اقدامات لازم برای بهبود آبرسانی به تالاب قوری گل، گفت: عمده مشکل آبرسانی، مسیر 13 کیلومتری حد فاصل روستاهای هراب تا امین آباد است که با توجه به عدم وجود سازه مهندسی در این منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستان آباد، یوسف غفارزاده ظهر امروز برای چندمین بار طی ماه های اخیر، از آخرین وضعیت آبرسانی به تالاب قوری گل بازدید و مشکلات مربوطه را بررسی کرد.

وی در جلسه کمیته استانی آبرسانی به تالاب قوری گل که با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، نماینده شورای زکات استان و فرماندار بستان آباد در محل این تالاب برگزار شد، موضوع امکان سنجی اصلاح کانال آبرسانی به این تالاب و آب موجود را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت انجام اقدامات لازم برای بهبود آبرسانی به تالاب قوری گل، گفت: عمده مشکل آبرسانی، مسیر 13 کیلومتری حد فاصل روستاهای هراب تا امین آباد است که با توجه به عدم وجود سازه مهندسی در این منطقه، آب زیادی به زمین نفوذ کرده و دارای تلفات است.

به گفته وی، باید کانال های آبرسانی در 4 کیلومتری انتهایی مسیر، کانال های روستای هراب و تاسیسات آبی روستای نوجه ده مورد بازسازی، مرمت و تعمیر قرار بگیرند تا شرایط آبرسانی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب انتقالی به تالاب بین المللی قوری گل کجا می رود؟

آب انتقالی به تالاب بین المللی قوری گل کجا می رود؟