مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-31سياسي

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان با حضور 40 مدیرکل استانی نواخته می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال 40 مدیرکل استان اصفهان همزمان با آغاز دهه فجر در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دهه فجر و فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به این که یکی از برنامه های مصوب در ستاد دهه فجر استان اصفهان برنامه زنگ انقلاب است، امسال این دهه مبارک با رویکردی نوین جهت ایجاد انگیزه و امیدبخشی به نوجوانان و جوانان در مدارس برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با مدارس اصفهان هماهنگی های لازم انجام شده است تا مدیران کل استان جهت نواختن زنگ انقلاب در مدارس حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری گرامیداشت دهه فجر با حضور پیشگامان انقلاب و خانواده های معظم شهدا تصریح کرد: در آغاز دهه فجر امسال 40 مدیرکل استان اصفهان در مدارس حضور یافته و در راستای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال ها ایستادگی در برابر نظام استکباری برای دانش آموزان بازگو می کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن به نحوی برنامه ریزی شده است تا همانند 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان با حضور 40 مدیرکل استانی نواخته می شود

زنگ انقلاب در مدارس اصفهان با حضور 40 مدیرکل استانی نواخته می شود