مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-31سياسي

معاون وزیر دادگستری: امکان تغییر کاربری شیرخوارگاه آمنه وجود دارد


با توجه به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان سال 1399، امکان تغییر کاربری شیرخوارگاه آمنه به مرکز حمایت از اطفال و نوجوانان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی ظهر امروز سه شنبه 11 بهمن 1401 در دومین نشست هم افزایی و هم اندیشی در خصوص راه اندازی ساز و کار حمایت مشارکتی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در استان های تهران، البرز و فارس، موضوع حقوق کودک را یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی بر شمرد.

وی گفت: وزارت دادگستری به عنوان مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، نقش هماهنگ کننده دستگاه های دولتی و غیردولتی مرتبط با حقوق کودکان و نوجوانان را دارد و در این زمینه یکی از دغدغه های اصلی ما تعیین تکلیف کودکان کار و خیابان و تسهیل روند واگذاری کودکان بهزیستی به خانواده های دارای صلاحیت است.

رییس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک با اظهار امیدواری در خصوص تسهیل شرایط واگذاری سرپرستی و فرزندخواندگی از طریق سازوکارهای قانونی و با اشاره به تجربه موفق مجتمع شوق زندگی در شهر مشهد گفت: شناسایی و استفاده از ظرفیت های قانونی و بالفعل کردن قابلیت های قانونی برای تعیین تکلیف کودکان بی سرپرست بهزیستی مسیر را برای جمع آوری و بهبود معیشت کودکان کار و خیابان تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر دادگستری: امکان تغییر کاربری شیرخوارگاه آمنه وجود دارد

معاون وزیر دادگستری: امکان تغییر کاربری شیرخوارگاه آمنه وجود دارد