مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-31سياسي

تکریم یاد پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدای فارس


مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس از برگزاری همایش پدران آسمانی همزمان با سالروز میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور جمعی از فرزندان شهدای این استان در شیراز خبر داد.

- تکریم یاد "پدران آسمانی" با حضور فرزندان شهدای فارس ایسنا/فارس مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس از برگزاری همایش "پدران آسمانی" همزمان با سالروز میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور جمعی از فرزندان شهدای این استان در شیراز خبر داد.

رضا فتحی زاد، سه شنبه 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران زمان برپایی همایش پدران آسمانی را ساعت 18 پنج شنبه، 13 بهمن و مکان آن را تالار حافظ شیراز اعلام و اضافه کرد: این همایش با حضور خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تعدادی از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

فتحی ‍زاد یادآور شد: این برنامه هر ساله همزمان با 13 رجب و توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شد و گلباران قبور مطهر پدران شهید نیز بخشی از این برنامه بود، اما امسال با توجه به شرایط آب و هوایی، مقرر شد تا این همایش در قالب سلسله نشست هایی با عنوان ستاره های شهر مربوط به کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم یاد پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدای فارس

تکریم یاد پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدای فارس