مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-31فرهنگي

منتقدان همراه افخمی در«هفت» مشخص شدند/اصراری نداریم جنجالی باشیم!


تهیه کننده سری جدید برنامه «هفت» که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می شود، از امیر قادری و میلاد دخانچی به عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

- تهیه کننده سری جدید برنامه هفت که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می شود، از امیر قادری و میلاد دخانچی به عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

محمد تنکابنی تهیه کننده هفت با اشاره به این برنامه سینمایی که از فردا و همزمان با جشنواره فیلم فجر از آنتن شبکه نمایش پخش می شود درباره منتقدان برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: امیر قادری و میلاد دخانچی دو منتقدی هستند که در این برنامه حضور خواهند یافت.

وی در توضیحی از این ترکیب عنوان کرد: ما در برنامه های سینمایی پیش از این هم، این بحث را داشتیم که ترکیبی داشته باشیم که منتقدی از منظر سنت نقدنویسی سینمایی به نقد فیلم ها بپردازد و منتقد دیگری هم از منظر بینارشته ای و مطالعات فرهنگی آثار را تحلیل کند که با مدیریت بهروز افخمی هم به نظرم جذاب خواهد شد.

تنکابنی درباره فضای برنامه و اینکه چه رویکردی خواهند داشت توضیح داد: سعی داریم در بحث سینما و جشنواره برنامه ای محترم داشته باشیم و اصراری در اینکه برنامه جنجالی داشته باشیم نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان همراه افخمی در«هفت» مشخص شدند/اصراری نداریم جنجالی باشیم!

منتقدان همراه افخمی در«هفت» مشخص شدند/اصراری نداریم جنجالی باشیم!