مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:412023-01-31حوادث

16 باند قاچاق مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عقیل خرم آبادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نوار ساحلی، مرز دریایی و نقاط مختلف زمینی استان بوشهر در تمام شبانه روز مورد رصد و پایش قرار دارد و به صورت قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می شود.

  وی از انهدام باند کلان مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در 10 ماه امسال با پشتیبانی دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروهای مبارزه کننده در نوار ساحلی، خشکی و مرز دریایی خلیج فارس 16 باند کلان مواد مخدر منهدم شد.

  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: با انهدام این باندها 11 تن و 104 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

  خرم آبادی از دستگیری یک هزار و 851 نفر متهم مرتبط با جرایم مواد مخدر در 10 ماه امسال خبر داد و بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در 10 ماه امسال در استان بوشهر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هرویین، گراس و سایر مواد مخدر سنتی و صنعتی است که 50 درصد آنها در مسیر ترانزیت دریایی کشف شده است.

  وی با بیان اینکه نیمی از مواد مخدر یاد شده قبل از ورود به استان بوشهر در حوزه استحفاظی مناطق جنوبی در مرز دریایی و سواحل استان بوشهر کشف شده است خاطرنشان کرد: بیشترین کشفیات مواد مخدر در 10 ماه امسال مربوط به اداره کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 باند قاچاق مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد

16 باند قاچاق مواد مخدر در بوشهر متلاشی شد