مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-31سياسي

تولید 4590 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر


مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از تولید چهار هزار و 590 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی به مناسبت در دهه فجر امسال خبرداد.

- به گزارش، علیرضا کیخا ظهر سه شنبه در نشست خبری با أصحاب رسانه با بیان اینکه 44 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مستضعفین عالم بود و در این سال ها اتفاقات خوب افتاده و زحمات بسیاری کشیده شده، اما یک اشکال بزرگ وجود دارد و اینکه این نعمت بزرگ درست روایت نشده است.

وی ادامه داد: اگر تلاش، همت و عزم راسخ را یک بال پیشرفت انقلاب اسلامی در نظر بگیریم، بال دیگر روایت این تلاش ها و حرکت است که در این سال ها بسیار کم رنگ بوده و محقق نشده است.

کیخا بیان کرد: در یک ماه اخیر رسانه ملی در کنار مردم استان ایستادگی کرد و در انعکاس مشکلات مردم از جمله مسئله تأمین سوخت، کمک به رفع کمبود آب، حق آبه که با پیگیری های مستمر منجر به حضور معاون اول رییس جمهور در استان شد و این خط باید ادامه پیدا کند تا مشکل مردم حل شود.

وی تاکید کرد: اگر یک مطالبه آغاز می شود، باید تا نقطه پایانی و حل آن مشکلات پیگیری کرد و مطالبه گری برای حل مسئله و مشکلات مردم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 4590 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر

تولید 4590 دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر