مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-31سياسي

افتتاح مرکز جامع توانبخشی در سال جاری


مرکز جامع توانبخشی با اعتبار 95 میلیارد تأسیس شده است که 25 درصد پروژه باقی مانده است و احتمال اینکه فاز اول این پروژه در دهه فجر افتتاح شود وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهباشی پور در نشست خبری تشریح اقدامات و دستاوردهای بهزیستی استان قزوین که بعد از ظهر سه شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل بهزیستی برگزار شد اظهار کرد: یکی از اقدامات دولت تلاش برای تأمین هزینه درمان رایگان بود اما در این میان شاهد آن بودیم شرکت های تولید دارو یا افراد مرتبط با این حوزه همکاری ندارند و در کار دولت مانع ایجاد می کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: اگر اصحاب رسانه مجرای مطالبه گری را باز می کردند کسی فرصت حرکت خارج از جریان را پیدا نمی کرد.

وی افزود: در حوزه اشتغال اعتبار خوبی توسط مجموعه دستگاه در حوزه تسهیلات دریافت شد که اعتبار تسهیلات ما در سال گذشته 35 میلیارد و در سال جاری 125 میلیارد تومان مصوب شد و 98 درصد تخصیص های سال جاری انجام شده است.

این مسئول ابراز کرد: تعهد استان و سازمان بهزیستی در حوزه اشتغال منوط بر این است که مددجویان به عنوان نیرو در خانه خورشیدی مشغول فعالیت شوند که در این راستا بنا شد 30 هزار واحد برای مددجویانی که در سطح کل کشور دارای مسکن شخصی هستند یا می توانند از مسکن اشنایان استفاده کنند از این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز جامع توانبخشی در سال جاری

افتتاح مرکز جامع توانبخشی در سال جاری