مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-31سياسي

یک معدن در کیاسر به دلیل قطع درختان کهنسال ارس تعطیل شد


رییس کل دادگستری مازندران از توقف و تعطیلی فعالیت معدن متخلف در کیاسر به دلیل برداشت غیراصولی و قطع درختان نادر و کهنسال از جمله اورس یا سروکوهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری بابیان اینکه احیا و حفاظت از حقوق مردم در حوزه های مختلف از جمله منابع طبیعی از وظایف دستگاه قضایی است، اظهار داشت: تجاوز به منابع طبیعی و قطع درختان، تجاوز به حقوق عامه مردم است و دستگاه قضایی استان در این زمینه پیگیری های لازم را دارد متأسفانه درمنطقه کیاسر، برداشت غیر اصولی یک معدن موجب تخریب منابع طبیعی و قطع و آسیب درختان ارس که از با ارزش ترین درختان مناطق کوهستانی است شده است.

وی ضمن تقدیر از پیگیری رسانه ها و دلسوزان منابع طبیعی از عدم نظارت بر نحوه فعالیت معادن انتقاد کرد و گفت: در صدور مجوز معادن باید دقت لازم صورت گیرد و تا زمانی که کلیه مجوزهای قانونی بویژه مجوز از اداره کل منابع طبیعی استان صادر نشده است اجازه فعالیت داده نشود و همچنین بر نحوه برداشت نیز نظارت صورت گیرد.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: نتایج بازدید رییس حوزه قضایی کیاسر از منطقه و پیگیری های مستمر نشان می دهد بخشی از سنگ ها با بی رحمی و بدون ملاحظه و رعایت اصول به سمت دره رها شده و منجر به آسیب اساسی و تخریب درختان ارس شده است، پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک معدن در کیاسر به دلیل قطع درختان کهنسال ارس تعطیل شد

یک معدن در کیاسر به دلیل قطع درختان کهنسال ارس تعطیل شد