مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-31اجتماعي

بارش برف و باران تا چهارشنبه در اصفهان ادامه دارد/ اوج فعالیت در غرب و جنوب استان


سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی طی امروز تا اواخر وقت چهارشنبه در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری و مه آلود، - لیلا امینی، سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری ناشی از استقرار سامانه ناپایدار بر روی استان تا اواخر وقت چهارشنبه است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی طی امروز و تا اواخر وقت چهارشنبه در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری و مه آلود، بارش برف و باران و کاهش وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: اوج فعالیت این سامانه بر روی مناطق غربی و جنوبی استان و به تدریج جنوب شرق استان است.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان امروز بارش باران پیش بینی می شود، گفت: لغزندگی، کاهش دید، آب گرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد، کاهش دید، سقوط بهمن در ارتفاعات پوشیده از برف، اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 10 و کمینه فردا صبح 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران تا چهارشنبه در اصفهان ادامه دارد/ اوج فعالیت در غرب و جنوب استان

بارش برف و باران تا چهارشنبه در اصفهان ادامه دارد/ اوج فعالیت در غرب و جنوب استان