مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-31اجتماعي

محورهای خوزستان با وجود بارندگی باز هستند


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به بارش باران در استان گفت: در بیشتر محورهای خوزستان اگر چه بارندگی و لغزندگی وجود دارد اما همه محورهای استان باز هستند و منع ترددی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید رحیمی ظهر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به تداوم بارش باران در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در بیشتر محورهای خوزستان بارندگی و لغزندگی وجود دارد.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه در محور اندیکا – تاراز شاهد بارش برف هستیم، افزود: با وجود شرایط جوی، همه محورهای خوزستان باز هستند و در هیچکدام از محورها ممنوعیت تردد اعمال نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند، گفت: رانندگان قبل از حرکت حتماً از سالم بودن خودروها به ویژه برف پاک کن، ترمز، لاستیک و بخاری خودرو اطمینان پیدا کرده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در این شرایط جوی به هیچ وجه سبقت نگیرند و به سمت چپ تجاوز نکنند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه تیم های پلیس راه در محورهای خوزستان مستقر و در حال کنترل ترددها هستند تاکنون حادثه خاصی در استان رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای خوزستان با وجود بارندگی باز هستند

محورهای خوزستان با وجود بارندگی باز هستند