مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-31سياسي

سومین دوره نشست های آهات به نوحه های فاطمیه می پردازد/ فردا بررسی آثار مهدی رسولی


نشست های تخصصی آهات با تحلیل هنری و اجتماعی عزاداری های ماه محرم سال گذشته به همت گروه فرهنگ و هنر دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و مرکز تخصصی احیاء امر در خبرگزاری فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست های تخصصی آهات که به تحلیل هنری و اجتماعی عزاداری های ماه محرم سال گذشته به همت گروه فرهنگ و هنر دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و مرکز تخصصی احیاء امر در خبرگزاری فارس برگزار می شد، امسال بناست دوره جدیدش با رویکرد تحلیل و بررسی نوحه های فاطمیه سال 1401 در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شود.

برای بررسی نشست های امسال نشستی با حضور سیدمجتبی امامی معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)، محمدمهدی سیار دبیر علمی نشست آهات، سید ابوالحسن حسینی مدیر مرکز تخصصی احیای امر و مجید محمدزمانی مدیر روابط عمومی مرکز احیا امر برگزار می شود.

حاصل این نشست را می خوانید.

محمدمهدی سیار دبیر علمی نشست های آهات در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های خبرگزاری فارس در پوشش نشست های آهات در دوره اول و همچنین میزبانی این نشست های در دوره دوم اظهار داشت: در نشست های آهات بنا داریم مراکز علمی و دانشگاهی به مقوله مداحی که به تعبیر مقام معظم رهبری هنری مرکب و پیچیده است از مقوله اجتماعی، فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره نشست های آهات به نوحه های فاطمیه می پردازد/ فردا بررسی آثار مهدی رسولی

سومین دوره نشست های آهات به نوحه های فاطمیه می پردازد/ فردا بررسی آثار مهدی رسولی