مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-31سياسي

مداخله جدی دولت در زمینه آسیب های اجتماعی


معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دولت سیزدهم در زمینه مسائل و آسیب های اجتماعی مداخله جدی داشته و اقدامات خوبی در همین مدت با حمایت رییس جمهور انجام شده است.

- محمد عباسی، امروز سه شنبه 11 بهمن در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که با حضور استاندار خراسان جنوبی همراه بود، اظهار کرد: خلوص، همت، مردم مداری و عدالت محوری دولت سیزدهم و رییس جمهور در ملت امید ایجاد کرده و به خصوص نیروهای ولایی و مردم امیدوارند که خدمات شایانی در این دوره رقم بخورد و ما این را یک توفیق و ظرفیت تاریخی برای خدمتگزاری می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: برخی موضوعات اجتماعی کشور به دلیل کاستی های سنوات گذشته رو به تزاید است چون توجه نکردن به خیلی از مواضع آرمانی، دینی و مذهبی زمینه موضوعات اخلاقی و مسائل اجتماعی را فراهم کرده است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: نتایج ارزیابی ما در ابتدای فعالیت دولت و همچنین امسال نشان می دهد آسیب های اجتماعی که مقام معظم رهبری را نگران کرده بود و به همین منظور دستور تشکیل سازمان امور اجتماعی را به عنوان فرمانده مداخله در این حوزه صادر کردند، متأسفانه در کشور رو به افزایش بوده و نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله جدی دولت در زمینه آسیب های اجتماعی

مداخله جدی دولت در زمینه آسیب های اجتماعی