مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 18:402023-01-31سياسي

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی است


فرماندار شفت با بیان اینکه 54 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شفت برگزار شد، اظهار کرد: این انقلاب مدیون زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی و مردم همیشه همراه است.

فرماندار شفت از افتتاح بیش از 54 پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتباری حدود یکصد و هفتاد و شش میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی شده است، اظهار داشت: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های مربوطه هستیم.

نقدی به افتتاح گاز رسانی روستای لاسک شفت در این ایام اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گاز رسانی با مشکلات فراوان روبه رو بودند که با اجرای این پروژه یک مطالبه به حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دستگاه های اجرایی است