مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-31بين الملل

یک گروه از تروریست های سوریه به اوکراین منتقل شدند


منابع محلی ادلب خبر دادند که یک گروه دیگر از تروریستهای خارجی که از اتباع چچن، ازبک و تاجیک هستند، دو هفته پیش ادلب را به مقصد اوکراین ترک کردند و امروز وارد اوکراین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استان ادلب در شمال سوریه که در اشغال گروههای تروریستی وابسته به ترکیه قرار دارد، به منبع مهمی برای اعزام تروریستها به اوکراین تبدیل شده است.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع محلی ادلب گزارش داد، یک گروه دیگر از تروریستهای خارجی که از اتباع چچن، ازبک و تاجیک هستند، دو هفته پیش ادلب را به مقصد اوکراین ترک کردند و امروز برای جنگ علیه روسیه وارد اوکراین شدند.

این منابع با بیان اینکه تروریستهای مذکور، از سوریه وارد ترکیه و سپس عازم اوکراین شدند، خبر دادند، مافیای ترکیه مسئول انتقال تروریستها از ادلب به این کشور است و در ازای آن، مبالغ مالی زیادی دریافت می کنند.

منابع مذکور با تأکید بر اینکه این مافیا، تروریستها را به اوکراین منتقل می کنند، عنوان کردند، مافیا، از طریق اسناد جعلی تروریستها را به اوکراین منتقل می کنند تا از بازداشت برخی از این افراد که نامشان در لیست افراد تحت تعقیب قرر دارد، جلوگیری کنند.

در همین ارتباط، منابع محلی در استان ادلب آبان ماه گذشته خبر دادند که 800 مزدور مسلح این استان را برای حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه از تروریست های سوریه به اوکراین منتقل شدند

یک گروه از تروریست های سوریه به اوکراین منتقل شدند