مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:252023-01-31اقتصادي

افتتاح 54 طرح عام المنفعه در شفت


فرماندار شفت با بیان اینکه 54 پروژه عمرانی هم زمان با دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام و دستگاه های اجرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی نقدی عصر امروز در نشست خبرنگاران از افتتاح بیش از 54 پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغال زایی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری 176 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از نیازهای اساسی شهرستان شفت در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی شناسایی شده، افزود: برای پیشرفت کار پروژه عمرانی جاده ملاسرای شفت به زنجان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه های مربوطه هستیم.

فرماندار به افتتاح گازرسانی روستای لاسک شفت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه سالیان متمادی به دلیل برخوردار نبودن از خدمات گازرسانی با مشکلات فراوان روبه رو بودند که با اجرای این پروژه یک مطالبه به حق مردم در این دولت به سرانجام رسید.

نقدی با بیان اینکه در حوزه آسفالت شهرستان شفت پیشگام است، افزود: بالغ بر 21 کیلومتر زیرسازی جهت اجرای آسفالت در دستور کار قرارگرفته که با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 54 طرح عام المنفعه در شفت

افتتاح 54 طرح عام المنفعه در شفت