مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:302023-01-31اقتصادي

شهرستان نرماشیر با 90 طرح به استقبال دهه فجر می رود


همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 90 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهرستان نرماشیر مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار خواهد.

- ایسنا/کرمان فرماندار نرماشیر گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 90 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در شهرستان نرماشیر مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار خواهد.

حمید طبسی نژاد 11 بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: این طرح ها در هفت فصل آموزش، انرژی، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت خواهند بود.

وی بیان کرد: هفت طرح در حوزه ورزش و جوانان نیز به مساحت 17 هزار مترمربع و اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می شود.

طبسی نژاد دتصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی 63 پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح می شود که از جمله مهمترین آن ها افتتاح گلخانه هیدروپونیک و سردخانه بسته بندی خرما با اشتغالزایی 10 نفر است.

وی بیان کرد: در این ایام همچنین 70 طرح از پروژه های دهیاری های بخش مرکزی نیز با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد تومان از جمله زیرسازی و آسفالت- جدول گذاری و روشنایی معابر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان نرماشیر با 90 طرح به استقبال دهه فجر می رود

شهرستان نرماشیر با 90 طرح به استقبال دهه فجر می رود