مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-31اقتصادي

40 هزار بافنده فرش دستبافت در اردبیل فعالیت می کنند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 40 هزار بافنده فرش در استان اردبیل فعالیت می کنند که حمایت و پشتیبانی از این تولیدکنندگان مورد توجه جدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر سه شنبه در هفدهمین نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف در اردبیل اظهار کرد: هنرمندان فرش با توانمندی بسیار بالا رنگ و بوی نگارین به این هنر صنعت بخشیده و سعی آنها بر این است تا بهترین محصول را به بازارهای داخلی و خارجی ارائه کنند.

وی تولید انواع فرش دستباف با نقشه ها و طرح های هریس، خوی، بیجار و ماهی را در استان اردبیل به دست هنرمندان توانمند این رشته یادآور شد و تصریح کرد: در هفدهمین نمایشگاه فرش اردبیل علاوه بر هنرمندان استان، از قم و آذربایجان شرقی نیز هنرمندان رشته فرش حاضر شدند تا جدیدترین تولیدات خود را در قالب فرش دستباف با ابعاد مختلف و تابلوفرش به نمایش بگذارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل دایر بودن 18 غرفه را در این نمایشگاه برای عرضه محصولات یادآور شد و گفت: 40 هزار بافنده فرش در استان اردبیل فعالیت می کنند که ما سعی می کنیم مواد اولیه و بخشی از نیاز آنها را تأمین کرده و با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت و پشتیبانی هایمان را از فعالان این عرصه انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار بافنده فرش دستبافت در اردبیل فعالیت می کنند

40 هزار بافنده فرش دستبافت در اردبیل فعالیت می کنند