مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-31سياسي

سالگرد شهادت شهید رضا عادلی در اهواز برگزار می شود


آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید رضا عادلی از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید رضا عادلی(کردزنگنه) از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز پنج شنبه 13 بهمن ماه سال 1401 از ساعت 14 آغاز می شود که در این آیین مردم شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز و باغملک یاد و خاطره شهید رضا عادلی را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید رضا عادلی از شهدای مدافع حرم خوزستان در مسجد گلزار شهدای اهواز انجام می شود که سردار باقری جانشین سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان در این برنامه سخنرانی می کند.

جمعی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم استان خوزستان در آیین بزرگداشت این شهید آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا حضور می یابند.

بسیجی شهید رضا عادلی(کردزنگنه) از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه فرزند پوری است که در تاریخ دهم اسفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت شهید رضا عادلی در اهواز برگزار می شود

سالگرد شهادت شهید رضا عادلی در اهواز برگزار می شود