مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-31اقتصادي

افتتاح 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد تومان در رباط کریم


فرماندار رباط کریم از افتتاح 56 پروژه عمرانی، ورزشی، اقتصادی و رفاهی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید احمدی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح پروژه های قابل افتتاح همزمان با دهه فجر در رباط کریم اظهار داشت: 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده، شهرداری ها، شرکت عمران پرند و سایر منابع افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار رباط کریم افزود: افتتاح پروژه ها در سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر در حوزه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مورد بهره برداری خواهد رسید که به تفکیک در شهر رباط کریم پنج پروژه شامل سوله صیاد شیرازی، دور برگردان کمربندی شمالی- میدان آزادگان، خیابان گلباغ، پارک شهدای آبشناسان، پیاده روی بلوار شهدای مالیات و در شهر نصیر شهر چهار پروژه شامل احداث زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال، احداث گلخانه 3000 متری، کلنگ زنی ساختمان شماره دو شهرداری و کلنگ زنی پارک 3000 متری و آمفی تئاتر است.

احمدی با اشاره به پروژه های اداره صمت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم عنوان داشت: در حوزه اقتصادی هفت پروژه و در کشاورزی یک پروژه در مجموع به میزان 481 نفر در شهرستان مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد تومان در رباط کریم

افتتاح 56 پروژه با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد تومان در رباط کریم