مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:002023-01-31سياسي

وزیر بهداشت: ارتقای حوزه سلامت ارزشمندترین دستاورد انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در هفتمین همایش مرجعیت علمی با محوریت ادغام و با عنوان «ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت؛ - وزیر بهداشت گفت: از مهمترین و ارزشمندترین دستاورد های انقلاب اسلامی ایران، ارتقای حوزه سلامت است به طوری که امروزه در بسیاری از مجامع بین المللی، جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در هفتمین همایش مرجعیت علمی با محوریت ادغام و با عنوان ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت؛ دستاورد پرافتخار و تجلی مرجعیت علمی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با ادغام، رشد آموزش و پژوهش در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم گسترش یافت و گام های بلندی در مسیر عدالت آموزشی برداشته شد.

وی تصریح کرد: امروزه، در بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان در سراسر جهان به وقوع می پیوندد، نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران توانسته عملکرد شایسته ای داشته و شاخص های مناسبی به دست آورد.

عین اللهی ضمن تشریح برخی دستاوردهای حوزه سلامت افزود: در چهار دهه اخیر، گام های بلندی در مسیر ارتقای همه جانبه سلامت برداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: ارتقای حوزه سلامت ارزشمندترین دستاورد انقلاب است

وزیر بهداشت: ارتقای حوزه سلامت ارزشمندترین دستاورد انقلاب است