مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-31ورزشي

همزمان با دهه فجر 900 برنامه مردمی در آمل اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل، از پیش بینی و تدوین حدود 900 برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه و بسیج در این شهرستان خبرداد.

- عابدین داغمه چی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، محافل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نشست های تخصصی جهاد تبیین، خاطره گویی در مساجد و محافل، برگزاری مسابقات خاطره نویسی در فضای مجازی، یادوارهای شهدا، جشن های پیروزی انقلاب در مساجد، حسینیه ها و محله ها از مهم ترین برنامه های فرهنگی سپاه و بسیج در شهرستان آمل است.

وی افزود: حضور برخی چهره های سیاسی به عنوان هادیان سیاسی در مدارس و محلات برای تبین دستاوردهای انقلاب، گشت رضویون در حفظ امنیت پایدار محلات، برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر در این شهرستان اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل ادامه داد: مسابقه عکس با حضور قهرمانان انقلاب، جشنواره استانی سرود انقلاب و کاروان سیار شورآفرینی دهه فجر را از دیگر برنامه های شاخص این فرماندهی در دهه مبارک فجر اعلام کرد.

این مسئول تصریح کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی، افتتاح 3 خانه برای نیازمندان، ساماندهی 3 گلزارشهدا در روستاهای مهدی خیل، شاهندش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه فجر 900 برنامه مردمی در آمل اجرا می شود

همزمان با دهه فجر 900 برنامه مردمی در آمل اجرا می شود