مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:062023-01-31سياسي

جایزه جهانی دوسالانه امام خمینی (ره)» به تصویب رسید


امروز در جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه «جایزه جهانی دوسالانه امام خمینی (ره)» مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و نهایتا به تصویب رسید.

- امروز در جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه جایزه جهانی دوسالانه امام خمینی (ره) مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و نهایتا به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور مشارکت فعال دبیرخانه و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را در تهیه پیوست فرهنگی برای برنامه ها و طرح های اقتصادی ضروری دانست و گفت: رشد اقتصادی پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه، با نقش آفرینی و همکاری بخش های علمی و فرهنگی کشور تحقق می یابد.

سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مشارکت فعال دبیرخانه و اعضای این شورا را در تهیه پیوست فرهنگی برای برنامه ها و طرح های اقتصادی ضروری دانست و گفت: تهیه پیوست فرهنگی جامع در برنامه ریزی های اقتصادی از جمله موضوع رشد اقتصادی پیش بینی شده بر مبنای رونق تولید و اشتغال دانش بنیان و همچنین تدوین برنامه هفتم توسعه کشور از وظایف دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که تحقق آن مشارکت کامل اعضای شورا را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جهانی دوسالانه امام خمینی (ره)» به تصویب رسید

جایزه جهانی دوسالانه امام خمینی (ره)» به تصویب رسید