مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-31سياسي

صهیونیست به هیاهوی ترقه بازی در اصفهان دلبسته بود


امروز صهیونیست جهانی به جایی رسیده که برای فرار از فشار روانی شکست های پی در پی از نیروهای مقاومت به هیاهوی یک ترقه بازی در اصفهان دلبسته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از فریدن، سردار مصطفی محمدی فرمانده لشگر هشت نجف اشرف در یادواره شهدای شهرستان فریدن که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به قدرت ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: امروز صهیونیست جهانی به جایی رسیده است که برای فرار از فشار روانی شکست های پی در پی از نیروهای مقاومت به هیاهوی یک ترقه بازی در اصفهان دلبسته بود.

وی بیان کرد: امنیت امروز ما مدیون دور اندیشی امام خمینی(ره) است که بنای تشکیل گروه های مقاومت را در منطقه و جهان نهادینه کرد تا امروز در برابر مستکبرین جهان استوار بایستند.

محمدی تاکید کرد: شرایط بعد و قبل از انقلاب اصلا قابل قیاس نیست، دستاوردهای بعد از انقلاب در عرصه های علمی، نظامی، عمرانی و .

بیشمار بوده است.

فرمانده لشگر هشت نجف اشرف ادامه داد: ایران در اوایل جنگ حتی سیم خاردار هم وارد می کرد اما اکنون قدرت های نظامی جهان محتاج سلاح های ما شدند.

وی تصریح کرد: دشمنان ابتدا می گفتند ایران توانایی تولید سلاح ندارد اما اکنون سلاح های ما نتایج جنگ ها را رقم می زند و صهیونیست چند مزدور را اجیر می کند تا سه تا ریز پرنده هوا کنند که در پایان اندازه یک ترقه هم عمل نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست به هیاهوی ترقه بازی در اصفهان دلبسته بود

صهیونیست به هیاهوی ترقه بازی در اصفهان دلبسته بود