مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 22:352023-01-31سياسي

تربیون مجلس به محل تبلیغ برخی از نمایندگان تبدیل نشود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با انتقاد از نحوه سخنرانی برخی نمایندگان مجلس گفت: تریبون مجلس به محل تبلیغ برخی نمایندگان تبدیل شده که باید از این روال جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این دیدار تنها و تنها به سیاست های کلی انتخابات و اصلاح قانون انتخابات اشاره داشتند.

وی ادامه داد: یکسری نقص و کاستی هایی در قانون فعلی و گره هایی در زمان انتخابات وجود دارد و با توجه به اینکه هم دستگاه های نظارتی و هم دستگاه های اجرایی پیشنهاداتی را اعلام کردند در سیاست های کلی، بحث انتخابات آسیب شناسی شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس خطاب به رحیمی جهان آبادی که گفته بود به جای پرداختن به اصلاح قانون انتخابات به مشکلات مردم رسیدگی کنید، افزود: مجلس شورای اسلامی کمیسیون اقتصادی دارد و باید به مسئله اقتصاد و معیشت مردم رسیدگی شود ولی هر مسئله ای جای خود دارد و کمیسیون امور داخلی کشور به مطالبه رهبر معظم انقلاب رسیدگی کرده تا محقق شود.

تکلیف صندلی های خالی مجلس در اصلاح قانون انتخابات مجلس مشخص شده است وی با تأکید بر اینکه همه نمایندگان دغدغه اقتصادی و رفع مشکلات مردم را دارند، ادامه داد: اینکه تریبون مجلس را در سایه بحث اصلاح قانون انتخابات به دست بگیریم و بخواهیم به دنبال رأی مردم باشیم، اصلاً معنا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیون مجلس به محل تبلیغ برخی از نمایندگان تبدیل نشود

تربیون مجلس به محل تبلیغ برخی از نمایندگان تبدیل نشود