مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-31سياسي

موکب داران اربعین حسینی مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر چه بهتر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی موکب داران استان مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر چه بهتر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی موکب داران استان مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند.

سید علی احمدزاده در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی که با حضور نامجور، جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار شد با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همانطور که برای ایام الله محرم و اربعین حسینی تعصب داریم برای ایام الله دهه فجر هم تعصب داریم و باید به بهترین شکل برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه غم انگیزترین حادثه، حادثه کربلا است، اظهار کرد: در حادثه کربلا هر کسی با هر طریقی به امام و یاران امام آسیب وارد می کرد و امام و یارانش را مورد هجمه قرار می داد و امروز انقلاب اسلامی به مانند آن دوران شده و هر کسی با هر طریقی انقلاب را مورد هجمه قرار می دهد و ما نباید اجازه دهیم این آسیب ها تداوم داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مراقب برنامه ها و تحرکات دشمن باشیم، خاطرنشان کرد: توصیه می کنم با توجه به اینکه دشمن همه توان خود را برای ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داران اربعین حسینی مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند

موکب داران اربعین حسینی مورد حمایت بیشتری قرار می گیرند