مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-31سياسي

دختری که هدایای تولدش را به زلزله زدگان «خوی» اهدا کرد


«دریا رنجبر» دانش آموز خردسال اردبیلی هدایای روز تولد خود را تقدیم زلزله زدگان خوی کرد تا موج مهربانی از اردبیل تا منطقه خوی پرآوازه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با همکاری اقشار مختلف بسیج و خیرین و با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و نواحی مقاومت شهرستان های استان در کنار مردم زلزله زده خوی بوده و با آنها همدردی می کنیم.

سردار غلامحسین محمدی اصل خاطرنشان کرد: با پشتوانه انقلابی مردم ولایتمدار و همیشه صحنه دارالارشاد اردبیل با تمام قوا آمادگی خود را برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان خوی اعلام می کنیم.

وی از ارسال 50 هزار قرص دارو با برآورد هزینه 100 میلیون تومان و یک اکیپ پزشکی شامل پزشک، پرستار و نسخه پیچ و آمبولانس از سوی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان به منطقه زلزله زده خوی خبر داد و بیان کرد: 500 تخته پتو، 4 تن ماکارونی، قند و چای، 150 جفت کفش و 75 جفت دستکش و لباس گرم، بخاری برقی خرما و تن ماهی از اردبیل راهی خوی شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعزام گروه جهادی متخصص از شهرستان نیر، بنا و کاشی کار و … به این مناطق را یادآور شد و بیان کرد: امدادرسانی به زلزل زدگان شهرستان خوی توسط اکیپ پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همراه دارو و ویزیت رایگان و خدمات پرستاری انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که هدایای تولدش را به زلزله زدگان «خوی» اهدا کرد

دختری که هدایای تولدش را به زلزله زدگان «خوی» اهدا کرد