مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-31اجتماعي

تمام محورهای مواصلاتی اصفهان به جز فریدونشهر و خوانسار باز است


رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: همه محورهای مواصلاتی استان به غیر از گردنه کلوسه باز است.

- مریم تاکی رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان در پی بارش برف و باران اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران شدید و در بعضی از مناطق به صورت پراکنده در محورهای جنوب، غرب و شمال غرب استان گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر بارش شدید برف و مه گرفتگی را در محور شهرضا-سمیرم و سمیرم- یاسوج شاهد هستیم و گردنه های خروس گلو و پشته بارش شدید برف و تا حدودی مه گرفتگی گزارش شده است.

تاکی بیان کرد: سمت غرب محورهای منتهی به استان چهارمحال و بختیاری مثل محور شهرکرد- اصفهان و شهرکرد محدوده گردنه رخ بارش شدید برف اعلام شده است.

رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ادامه داد: در شهرستان های بویین میاندشت، فریدن، گلپایگان، خوانسار و فریدون شهر بارش پراکنده برف و باران را داریم.

وی با بیان اینکه در گردنه ملااحمد در شهرستان نایین شاهد بارش برف هستیم، اضافه کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی تا اوایل وقت صبح فردا بارش پراکنده برف و باران را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی اصفهان به جز فریدونشهر و خوانسار باز است

تمام محورهای مواصلاتی اصفهان به جز فریدونشهر و خوانسار باز است