مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 00:052023-01-31اقتصادي

322 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در رودسر افتتاح می شود


فرماندار رودسر با اشاره به افزایش 22 درصدی افتتاح پروژه های دهه فجر این شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: 322 پروژه عمرانی و عام المنفعه در این شهرستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال 322 پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی میزان سرمایه گذاری برای انجام این پروژه را که زمینه اشتغال دائم و موقت یک هزار و 732 نفر را فراهم کرده است اشاره کرد و افزود: حدود 282 میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبار هزینه شده است.

شهاب زاده ادامه داد: این میزان پروژه نسبت به سال گذشته از نظر تعداد 22 درصد و از نظر میزان اعتبار 187 درصد رشد داشته است.

فرماندار رودسر به پروژه های شاخص دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح تصفیه خانه آب طول لات، ایستگاه پمپاژ و مخزن دو هزار متر مکعبی بندبن رحیم آباد، پل تقاطع غیر همسطح کلاچای و… است.

وی در ادامه از اعطای 80 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای 898 نفر طی این مدت در این شهرستان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم پایه و اساس آن خدمات رسانی به مردم است.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه عملکرد دولت کنونی بسیار مطلوب تر نسبت به سال های گذشته بوده است، تصریح کرد: آمارها نشان می دهد دولت از هیچ تلاشی برای خدمت بی منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

322 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در رودسر افتتاح می شود

322 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در رودسر افتتاح می شود