مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 03:302023-02-01سياسي

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی استان قم


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از آمادگی این سازمان برای اجرا و مشارکت در پروژه های عام المنفعه و محرومیت زدایی خبرداد و گفت: بسیج همیشه در خدمت به مردم پیشگام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علیرضا ایراندوست عصر سه شنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان که به ریاست استاندار قم و در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: به خاطر وجود برخی از موانع هنوز امکان ورود به برخی از پروژه های جهاد کشاورزی که ارتباط تنگاتنگی با بسیج سازندگی دارد و جزو مطالبات مردم است، به وجود نیامده است.

وی گفت: کمک به دستگاه های اجرایی برای اتمام و بهره برداری، پیگیری مطالبات مردمی در حوزه محرومیت زدایی، مشارکت بین دستگاهی و کمک به دستگاه ها وادارات برای تنظیم قیمت در مناقصه ها جزو مهم ترین حوزه وظایف سازمان بسیج سازندگی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با تاکید بر اینکه با مشارکت بسیج سازندگی هزینه های عمرانی کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی نگاه انتفاعی صرف به پروژه های پیمانکاری ندارد ولی موازین پیمانکاری در رابطه با آن باید رعایت شود تا هزینه های جاری اجرای طرح ها به وسیله حضور نیروهای بسیجی و ماشین آلات موجود کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی استان قم

اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی استان قم