مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 04:252023-02-01سياسي

صدای خورد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد


امروز خوردن شدن آمریکا را مشاهده می کنیم و صدای خورد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی را هم می شنویم، همه وعده های امام راحل محقق شده است و به امید خدا وعده نابودی رژیم صهیونیستی هم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام میثم امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، در آِیین رونمایی از کتاب روزگار طیبه ، که در خانه موزه شهید زین الدین برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: فردا دوازدهم بهمن سال روز ورود امام راحل به ایران است، امام در وصیت نامه خود بر اهمیت بقای انقلاب اسلامی تاکید کرده است و اگر انگیزه الهی وجود نداشت انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید دارند، اینکه در این مراسم یاد و خاطره شهیدان واعظی و جعفریان زنده می شود اقدام شایسته و بزرگی است.

مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه اسم شهید موضوعیت دارد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدام قابل توجهی است که باید مورد تاکید همگان باشد، از خانم فهیمی نویسنده کتاب روزگار طیبه تشکر می کنم که با نوشتن این کتاب اقدام بسیار خوبی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شهادت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای خورد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

صدای خورد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد