مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-01اقتصادي

بهره برداری از 30 طرح صنعتی و تولیدی در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 30 واحد صنعتی و تولیدی در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این طرح های صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها فرصت و زمینه اشتغال جوانان فراهم می آید.

وی اشتغالزایی این طرح ها را یک هزار و 116 نفر عنوان کرد و گفت: عمده این طرح ها در شهرک صنعتی 2 و شهرک صنعتی نمین و پارس آباد به بهره برداری می رسد تا در سایه فعالیت این مجموعه ها شاهد رونق اقتصادی مناطق مختلف استان باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی، پلی اتیلن پنج لایه با فلز، کارخانه تولید پودر لباسشویی، آب معدنی، سرم، مونتاژ برد و چندین واحد صنعتی دیگر در ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهند رسید.

صادقی افزود: تلاش ما بر این بوده تا با بهره برداری از این واحدهای صنعتی بتوانیم شرایط بهتری را برای اشتغال جوانان فراهم کرده و بسترهای تحولی را در حوزه صنعت و معدن به وجود آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 25 درصد آب بسته بندی کشور در این استان تولید می شود و با رایزنی های انجام شده در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 30 طرح صنعتی و تولیدی در اردبیل

بهره برداری از 30 طرح صنعتی و تولیدی در اردبیل