مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-01حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 540 نفر در برف و کولاک آوج


سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به 540 نفر از افراد متاثر از برف و کولاک در آوج، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین خویینی در تشریح فعالیتهای انجام شده درپی وقوع کولاک و برف در نقاطی از استان، گفت: برف و کولاک در محور های قسطین لار، بهرام آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودرو های عبوری در این مسیر ها شد که امدادگران هلال احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر برف و کولاک ضمن رهاسازی و انتقال خودرو های گرفتار به مکان امن، به افراد گرفتار و حادثه دیده نیز امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برخی از محورهای مواصلاتی، ادامه داد: در محور آوج به رزن و آوج ،3 تیم امدادی به 540 نفر و نیز 210 خودرو خدمات امدادی و رهاسازی ارائه دادند و اقلام امدادی از جمله 160 تخته پتو و 135 بسته 12 ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به 135 نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

خویینی اضافه کرد: 70 نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در محور قسطین لار توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و به 25 خودرو گرفتار نیز خدمات رهاسازی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در محور بهرام آباد، با اعزام دو تیم یک تیم از فدک و یک تیم از رازمیان به 75 نفر و 22 خودرو گرفتار خدمات ارائه شد، گفت: در محور اکبر آباد نیز در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 540 نفر در برف و کولاک آوج

امدادرسانی هلال احمر به 540 نفر در برف و کولاک آوج