مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-01اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از 125 پروژه همزمان با دهه فجر در شهریار


فرماندار شهریار از افتتاح و بهره برداری از 125 پروژه همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این بهره برداری ها سه میلیارد تومتن اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرعباس شفیع زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر 125 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد تومان در شهریار افتتاح و بهره برداری می شود.

شفیع زاده با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر در سطح شهرستان شهریار هم از نظر تعداد و هم از نظر اعتبار قابل توجه است.

گفت: افتتاح و بهره برداری از کلانتری محمدآباد، کلانتری جعفریه از جمله این پروژه ها است.

وی در ادامه با تشریح پروژه هایی که همزمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شهریار به بهره برداری می رسند افزود: مجتمع مسکونی بنفشه فاز 4، مرکز سلامت روستای یوسف آباد صیرفی، مرکز سلامت روستای کردامیر، پارم 22 بهمن، مدرسه شهرک پرنیان، فرهنگسرای اصیل آباد، سالن ورزشی شهید صیاد شیرازی مجتمع الغدیر، یادمان شهدای امیریه، یادمان شهدای وایین و اجرای مطالعات و راه اندازی دفتر شرکت حمل و نقل ریلی غرب استان تهران از جمله پروژه های مهم و شاخص شهرستان شهریار هستند که افتتاح و به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 125 پروژه همزمان با دهه فجر در شهریار

افتتاح و بهره برداری از 125 پروژه همزمان با دهه فجر در شهریار