مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-01اجتماعي

سن پذیرش مراکز سالمندی 60 سال به بالاست


سه مرکز نگهداری شبانه روزی، 2 مرکز روزانه سالمندان و 2 بنیاد فرزانگان ویژه سالمندان و یک مرکز ویزیت در منزل سالمندان و یک مرکز طرح توانمندسازی سالمندان در زنجان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: د حال حاضر نزدیک به 4 هزار نفر از سالمندان دارای معلولیت تحت پوشش از خدمات شبانه روزی توانبخشی، ویزیت در منزل، مناسب سازی، برنامه CBR توانبخشی مبتنی بر جامعه و فعالیت های اجتماعی و آموزشی - توانبخشی روزانه، تحت نظارت بهزیستی بهره مند هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اهم خدمات حوزه توانبخشی از جمله پرداخت مستمری، طرح توانمندسازی سالمندان، خدمات توانبخشی سرپایی، تجهیزات وسایل کمک توانبخشی C.

B.

R توانبخشی مبتنی بر جامعه و مناسب سازی ادامه داد: فعالیت های اجتماعی سالمندان در جامعه باید تقویت شود و با اجرای طرح توانمند سازی سالمندان توسط بهزیستی قدمی در راستای افزایش آرامش روان این افراد صورت گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد مراکز روزانه سالمندان، باید شرایط حضور این قشر از جامعه به صورت نیمه وقت در این مراکز فراهم شود و اقامت شبانه در میان خانواده باشد تا رابطه عاطفی قطع نشود، افزود: مراکز روزانه این فراغ بال را برای خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن پذیرش مراکز سالمندی 60 سال به بالاست

سن پذیرش مراکز سالمندی 60 سال به بالاست