مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-01ورزشي

ثوری دروغگو بود/ دیگر کلاه سرمان نمی رود


رییس هیات بوکس استان کرمانشاه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون بوکس اشاره کرد و گفت: به کسی رای می دهیم که مانند ثوری دروغگو نباشد، جایگاه بوکس کرمانشاه را بشناسد و به آن کمک کند.

- حسین فشی در نشستی خبری با خبرنگاران عضو انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه، با بیان اینکه در بوکس کرمانشاه یک فضای همدلی و دوستانه وجود دارد، اظهارکرد: طی سالهای گذشته تلاش کردیم تا در حد توان و امکانات بتوانیم برای رشد و پیشرفت این رشته در استان کار کنیم و از دیگر استانها عقب نمانیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه بوکس رشته ای خشن است، اما در هیات استان با آرامش و فضای دوستانه موجود و جمع شدن و پای کار آمدن بزرگان این رشته، سعی شد در مراحل مختلف پیشرفت هایی را کسب کنیم.

رییس هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه بوکس کرمانشاه در مسیر رشد قرار دارد، گفت: با این وجود، مشکلاتی هم پیش روی ما وجود دارد که یکی از آنها مسائل مالی است، چرا که یک رشته ورزشی زمانی می تواند ارتقاء پیدا کند که پشتیبانی لازم از آن انجام شود.

وی یادآورشد: طی سالهای گذشته در تمام مسابقات کشوری شرکت کردیم و یک دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در کرمانشاه برگزار کردیم، اما هیچ پشتیبانی و حمایتی از سوی مسئولین استانی از ما صورت نگرفت، درحالیکه یکی از نیازهای ما برای رشد بیشتر این رشته حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثوری دروغگو بود/ دیگر کلاه سرمان نمی رود

ثوری دروغگو بود/ دیگر کلاه سرمان نمی رود