مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-01اقتصادي

افتتاح 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شهرستان بهار در دهه فجر


فرماندار شهرستان بهار از افتتاح 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار هزینه شده 154 میلیارد و 390 میلیون تومان در دهه ی فجر امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح اله نباتی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در دهه ی فجر امسال 91 پ روژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار هزینه شده 154 میلیارد و 390 میلیون تومان با اشتغال زایی 53 نفر و کلنگ زنی 14 پ روژه با اعتبار مورد نیاز 10 میلیارد تومان و بیش از 300 مورد برنامه فرهنگی در سطح شهرستان و روستاهای تابعه در ایام دهه ی مبارک فجر اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر قدرت رسانه در شناساندن و انتقال آرمان های انقلاب اسلامی و تبیین خدمت نظام جمهوری اسلامی به مردم گفت: آگاهی مردم از مسیر پیشرفت و اقتدار کشور در همه عرصه ها و تمام اتفاقات خوب کشور و جلو روندگی در انقلاب، باعث امید آفرینی همه ملت علی الخصوص جوانان می شود.

نباتی با اشاره به پروژه های با اهمیت در طی امسال اظهار کرد: افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید زارعی با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان و افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهر بهار با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و همچنین تقاضای درمانگاه تأمین اجتماعی برای لالجین و صالح آباد جهت خدمات دهی به مردم در سالهای آینده نیز پیشنهاد داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شهرستان بهار در دهه فجر

افتتاح 91 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی شهرستان بهار در دهه فجر