مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-01سياسي

راه اندازی فرودگاه قزوین در آینده ای نزدیک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مراحل آماده سازی فرودگاه قزوین و همچنین واگذاری فرودگاه به روش BOT در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رجحانی سه شنبه شب در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی استان قزوین جهشی حرکت توسعه استان در حوزه های عمرانی از مصوبات سفر ریاست جمهوری شروع می شود.

وی افزود: مصوباتی که در سفر اخذ شد باعث رشد جندبرابری بودجه های استان مخصوصاً در حوزه عمرانی شد تا جایی که در حوزه ارزی رشد هفت برابری و در حوزه ریالی نیز شاهد رشد 4 برابری بودجه هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در پروژه های بهداشت درمان استان از استان های انتهای جدول بوده و در رتبه سی و یکم بود اما پروژه های این حوزه شامل تکمیل بیمارستان شهید رجایی و ساخت بیمارستان 700 تختخوابی امروز از رشد خوبی برخوردار است.

وی تاکید کرد: تمام پروژه های آبی استان قزوین که از محل اعتبارات دولتی باید ساخته می شدند در سفر ریاست جمهوری اعتبارات دریافت کردند و امروز سد نهب مراحل تکمیلی خود را طی می کند و سد بالاخانلو نیز در حال انجام است.

رجحانی تاکید کرد: در حوزه آب پروژه پیشران و فناورانه بازار آب در حال انجام است که تحولی بزرگ در حوزه آب استان ایجاد کرده و در راستای پاسخ به مطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فرودگاه قزوین در آینده ای نزدیک

راه اندازی فرودگاه قزوین در آینده ای نزدیک