مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:202023-02-01سياسي

رونمایی از طرح فرش جامع شهرستان گرمی همزمان با اختتامیه طرح مشاغل خانگی اردبیل


همزمان با آیین اختتامیه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، از طرح فرش جامع شهرستان گرمی به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند طرح در حوزه ی شبکه سازی و حمایت از پیشران ها رونمایی شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با آیین اختتامیه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان اردبیل، از طرح فرش جامع شهرستان گرمی به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند طرح در حوزه ی شبکه سازی و حمایت از پیشران ها رونمایی شد.

حسین مولایی فرماندار شهرستان گرمی 12 بهمن در این مراسم از فعالیت های جهاددانشگاهی در اجرای طرح مشاغل خانگی بویژه در شهرستان گرمی افزود: این طرح که حاصل پژوهش و تحقیقات دبیرخانه طرح مشاغل خانگی در حوزه فرش می باشد توسط آقای علی رشیدی از پیشران های طرح به مرحله تدوین و اجرا رسیده و توسط آقای مهندس یعقوب عبدی به صورت یک نقشه فرش آماده برای پیاده سازی در دار قالی توسط قالیبافان طراحی شده است.

مولایی فرش را نمادی از فرهنگ و هنر و صنعت یک منطقه عنوان کرد و افزود: باید قدردانی صنعتگران و هنرمندان این صنعت بویژه در بخش قالیبافان باشیم این در حالی است که در این صنعت با مشکل عدیده ای از جمله دستمزد پایین قالیبافان هستیم که بیشترین سود را در این بین دلالان استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از طرح فرش جامع شهرستان گرمی همزمان با اختتامیه طرح مشاغل خانگی اردبیل

رونمایی از طرح فرش جامع شهرستان گرمی همزمان با اختتامیه طرح مشاغل خانگی اردبیل