مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-01سياسي

بهره برداری از تأمین آب شرب شهر وردنجان تا پایان سال


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین می شود، گفت: مشکل انشعابات آب، گاز و زیرساخت معابر 22 واحد از 26 واحد ساختمان های مسکونی معروف به رفیع در ایام دهه مبارک فجر مرتفع می شود و پایان کار دریافت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بن، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، و برخی از مدیران شهرستان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شهر وردنجان در دفتر امام جمعه این شهر حضور یافتند و با شهردار و شوراهای اسلامی شهر دیدار کردند.

رضا علی بیگی در این نشست گفت: شهر وردنجان الگوی رشادت و دلاوری بوده و در همه عرصه های انقلاب مشارکت حداکثری داشته و همواره انقلابی عمل کرده است و اینک وظیفه ما مسئولان است که خدمات مطلوب به مردم این دیار ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان بن افزود: مشکل انشعابات آب، گاز و زیرساخت معابر 22 واحد از 26 واحد ساختمان های مسکونی معروف به رفیع در ایام دهه مبارک فجر مرتفع می شود و پایان کار دریافت می کند و پروانه ساختمانی مابقی پس از اصلاحات از سوی شهرداری و بنیاد مسکن تا پایان سال صادر می شود.

وی اعلام کرد: آب شرب پایدار و سالم شهر وردنجان از پروژه انتقال آب بن-بروجن تأمین می شود و اجرای خط آنتنی شهر وردنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تأمین آب شرب شهر وردنجان تا پایان سال

بهره برداری از تأمین آب شرب شهر وردنجان تا پایان سال