مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-01سياسي

شهردار جاسک دلایل بازداشتش را توضیح داد/ بخاطر تمدید قرارداد چند دکه بود


علت احضار و بازداشتم تمدید قرارداد چند دکه متعلق به شهرداری بود و ظاهراً تمدید قرارداد با دکه های متعلق شهرداری از نگاه دادستان جاسک تخلف اینجانب محسوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید عباسیان شهردار جاسک امروز به رسانه ها درباره علت احضار و بازداشت خود اظهار کرد: تمدید قرارداد چند دکه متعلق به شهرداری علت بازداشتم بود و ظاهراً تمدید قرارداد با دکه های متعلق شهرداری از نگاه دادستان جاسک تخلف اینجانب محسوب شده است.

وی گفت: شهرداری بندر جاسک درآمد چندانی ندارد و این دکه ها هم متعلق به شهرداری است و در جهت اشتغالزایی و درآمد شهرداری این تمدید انجام گرفته است با این حال معتقدم به فرض که تخلفی هم رخ داده بود بهتر بود با یک ابلاغیه احضار می شدم.

عباسیان گفت: تعجبم هنوز ساعتی از بازداشت اینجانب نگذشته بود رسانه ها حتی از مقدار وثیقه ام خبر دار بودند اما از علت بازداشتم خبری منتشر نمی شد.

شهردار جاسک همچنین عنوان کرد که هم اینک با وثیقه آزاد شده است.

عباسیان شهردار جاسک که چند ماه قبل انفصال از خدمت شده بود، با رای  دیوان عدالت اداری توانست رای انفصال از خدمت خود را نقض کرده و با تایید استانداری بار دیگر سکان شهرداری را بدست بگیرد اما به فاصله چند روز این مشکل اخیر برای وی بوجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جاسک دلایل بازداشتش را توضیح داد/ بخاطر تمدید قرارداد چند دکه بود

شهردار جاسک دلایل بازداشتش را توضیح داد/ بخاطر تمدید قرارداد چند دکه بود