مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-01اقتصادي

«سمرقند» میزبان نشست سالانه بانک توسعه و بازسازی اروپا


سی و دومین نشست سالانه شورای مدیران بانک توسعه و بازسازی اروپا روزهای 16 و 18 می سال جاری میلادی در شهر «سمرقند» برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، سی و دومین نشست سالانه شورای مدیران بانک توسعه و بازسازی اروپا روزهای 16 و 18 می سال جاری میلادی در شهر سمرقند برگزار می شود.

با توجه به این نشست، در محل ساختمان وزارت سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری بین بانک توسعه و بازسازی اروپا و ازبکستان در مورد برگزاری سی و دومین نشست سالانه شورای مدیران بانک توسعه و بازسازی اروپا روزهای 16 و 18 می سال جاری میلادی در شهر سمرقند برپا شد.

در این مراسم از طرف ازبکستان شهرت وفایف مدیر کل آژانس اصلاحات راهبردی وابسته به ریاست جمهوری ازبکستان و از طرف بانک کازوهیکو کاگوچی رییس بانک توسعه و بازسازی اروپا که به این کشور  سفر کرده، حضور داشتند.

این سند امضا شده وظایف سازمانی معین هر یک از طرفین را در تمهیدات، برگزاری و پوشش نشست سالانه بانک توسعه و بازسازی اروپا و نشست بازرگانی که برنامه ریزی می شود در آن بیش از 1500 مهمان از 73 کشور عضو بانک شرکت کند، تعیین می کند.

انتظار می رود برگزاری مراسمی در این سطح تاثیر مثبتی را در افزایش اعتبار بین المللی ازبکستان در محافل سرمایه گذاری جهان داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمرقند» میزبان نشست سالانه بانک توسعه و بازسازی اروپا

«سمرقند» میزبان نشست سالانه بانک توسعه و بازسازی اروپا