مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:302023-02-01پزشكي

انجام موفقیت آمیز جراحی تخصصی آرتروسکوپی در نطنز


رییس بیمارستان خاتم الانبیا نطنز گفت: جراحی تخصصی آرتروسکوپی زانو در اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان خاتم الانبیا نطنز با موفقیت انجام شد.

- علی دهدشتی زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمل آرتروسکوپی زانو یک روش جراحی است که امکان مشاهده مفصل زانو و سایر بافت های نرم مفصل را بدون ایجاد برش بزرگ از طریق پوست فراهم می کند.

وی افزود: در حین آرتروسکوپی دوربین کوچکی وارد مفصل زانو شده و این دوربین تصاویر را بر روی مانیتور نمایش می دهد و متخصص جراح از این تصاویر برای هدایت ابزارهای جراحی کوچک و ترمیم آسیب های ایجاد شده استفاده می کند.

رییس بیمارستان خاتم الانبیا نطنز گفت: ایجاد فقط چند برش کوچک روی زانو باعث ایجاد درد کمتر کاهش، مدت زمان بهبودی و بازگشت سریع تر به فعالیت های روزمره می شود.

وی تصریح کرد: آرتروسکوپی برای درمان آسیب دیدگی های مینیسک و رباط صلیبی، مشکل ناشی از ساییدگی و پارگی ها و آسیب دیدگی های مفصل به کار می رود.

دهدشتی زاده خاطرنشان کرد: این جراحی تخصصی همانند بیمارستان های مرکز استان در اتاق عمل ارتوپدی بیمارستان خاتم الانبیا نطنز با موفقیت انجام شده و حال عمومی بیمار رضایت بخش است.

وی پیرامون اختصاص یک دستگاه دیالیز بیمارستان خاتم الانبیا نطنز،گفت: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده پس از اخذ مجوز یک دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام موفقیت آمیز جراحی تخصصی آرتروسکوپی در نطنز

انجام موفقیت آمیز جراحی تخصصی آرتروسکوپی در نطنز