مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-01سياسي

مراسم اختتامیه جشنواره امیرکبیر 17 بهمن برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی امیرکبیر در روز 17 بهمن ماه گفت: جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته از گستره مشارکت بیشتری برخوردار است و دانشگاه هایی از نقاط مختلف کشور در آن حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی در جلسه نهایی کمیته علمی-داوری سومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر که با حضور رییس بنیاد نخبگان البرز، نماینده اتاق بازرگانی البرز و نماینده داوران هفت کارگروه بررسی پایان نامه ها و رساله های ارسال شده به این جشنواره برگزار شد، گفت: اختتامیه جشنواره امیرکبیر روز دوشنبه 17 بهمن ماه از ساعت 9:30 تا 12 به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزار کنندگان جشنواره ملی امیرکبیر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا جشنواره ای ملی و در شأن استان البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور برگزار کنند.

رییس جهاد دانشگاهی البرز با بیان اینکه گستره آثار در سومین دوره جشنواره امیرکبیر نسبت به دو دوره قبل از شرایط بهتری برخوردار است، گفت: در سال اول جشنواره امیرکبیر با تمرکز منطقه‎ ای همراه و اغلب آثار ارسالی از دانشگاه های استان های مجاور بود اما این دوره آثار دریافتی در گستره وسیع تری به جشنواره واصل گردیده و پراکنش برگزیدگان در سطح دانشگاه های گوناگون کشور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه جشنواره امیرکبیر 17 بهمن برگزار می شود

مراسم اختتامیه جشنواره امیرکبیر 17 بهمن برگزار می شود