مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-01اقتصادي

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 27 پروژه این سازمان همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدابوالفضل وکیلی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 27 طرح جهاد کشاورزی استان یزد شامل 15 پروژه عمرانی و 12 پروژه اشتغالزایی با اعتبار کل 157 میلیارد تومان در سطح استان (بجز شهرستان بافق) است.

وی افزود: از مبلغ کل در نظر گرفته شده برای این طرح های در دستور کار جهاد کشاورزی، 16 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 141 میلیارد تومان آورده شخصی است که منجر به اشتغالزایی 53 نفر بصورت مستقیم و بهره مندی 223 خانوار گردیده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: این پروژه ها به ترتیب به دو بخش عمرانی و اشتغالزایی تفکیک می شود که شامل پروژه های عمرانی به تعداد 15 پروژه شامل طرح آبیاری تحت فشار(سه مورد با سطح 117 هکتار)، طرح آبیاری کم فشار(هفت مورد با سطح 933 هکتار)، احیا و مرمت قنوات(سه رشته)، ساخت استخر تنظیمی آب کشاورزی( یک باب) و ساخت کانالهای آبیاری عمومی(150 متر) میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد

افتتاح 27 پروژه جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر در یزد