مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-01اقتصادي

سیاست گذاری ها افراد را به سوداگری سوق می دهد


متاسفانه برخی از سیاست گذاری ها باعث شده تا سرمایه گذاری به شدت کمرنگ تر از گذشته شود و افراد به جهت دریافت سود به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند.

- ،مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در سیزدهمین گردهمایی جایزه ملی مدیریت مالی ایران که صبح امروز (سه شنبه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور فعالان بازار سهام برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مسائل و مشکلات فضای اقتصادی بر همگان روشن است؛ یکی از مشکلات اصلی اقتصاد کشور مربوط به هدایت نقدینگی و مقوله سرمایه گذاری در کشور می شود؛ این امر در فرمایشات دیروز رهبری نیز مشهود بود.

رییس سازمان بورس ادامه داد: با توجه به وضعیت و مشکلات کنونی فضای اقتصادی باید توهمات و خرافاتی که بعضا در ذهن تصمیم گیران ایجاد شده است، ریشه یابی شود و به دنبال برطرف کردن این گره ها باشیم.

ذهنیت اشتباهی مبنی بر انرژی ارزان وجود دارد عشقی در تکمیل سخنان خود افزود: طی سال های اخیر نرخ انرژی روند صعودی داشته است اما کماکان ذهنیت اشتباهی مبنی بر وجود انرژی ارزان شنیده شده و مقایسه های اشتباهی انجام می شود.

وی اضافه کرد: شناخت وضعیت موجود، تحلیل و ریشه یابی تصورات اشتباه و بررسی راهکارها می تواند شرایط بهتری را برای اقتصاد کشور و بازار سرمایه رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست گذاری ها افراد را به سوداگری سوق می دهد

سیاست گذاری ها افراد را به سوداگری سوق می دهد