مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-01سياسي

دانش بدون تقوا بدترین دشمن انسان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دانش با تقوا همراه باشد بزرگ ترین آسیب ها از بین می روند، اما دانش بدون تقوا و تزکیه بدترین دشمن انسان است.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز چهارشنبه 12 بهمن در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: خدای حکیم این نظام را براساس علم و حکمت آفریده و این طبیعت در خدمت انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فریضه بودن علم، افزود: دانش باید با تقوا همراه باشد؛ در غیر این صورت برای انسان خطرآفرین خواهد بود که این مشکل متاسفانه در سطح جهان دیده می شود.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: اگر دانش با تقوا همراه باشد بزرگ ترین آسیب ها از بین می روند، اما دانش بدون تقوا و تزکیه بدترین دشمن انسان است.

وی با اشاره به ایام دهه فجر، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بازخوانی حقیقت اسلام است و هر زمان که به اندیشه انقلاب عمل نکردیم با شکست مواجه شده، اما هر زمان که به آرمان های انقلاب عمل کردیم پیروز شدیم.

عبادی با بیان اینکه تحقق استقلال به عنوان شعار انقلاب با علم محقق می شود، تصریح کرد: بدون دانش نمی توان مستقل شد و در هر امری آگاهی شرط لازم و اول است.

وی ادامه داد: وقتی به آرمان استقلال می رسیم که وابسته دیگران نباشیم؛ دشمن دوست دارد جامعه اسلامی بسته و بدون دانش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بدون تقوا بدترین دشمن انسان است

دانش بدون تقوا بدترین دشمن انسان است