مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:372023-02-01فرهنگي

واگویه هایی درباره مهاجرت در نمایشگاه «ترک شده»


مهاجرت را چه تجربه کرده باشیم یا خیر اما سؤالی که با آن مواجه ایم و شاید به آن اندیشیده باشیم این است که آیا این شکاف پر خواهد شد؟ آیا خود را بعد از مهاجرت همان گونه که بودیم خواهیم یافت؟ این همان پرسشی است که در نمایشگاه «ترک شده» مورد توجه است.

- ایسنا/اصفهان مهاجرت را چه تجربه کرده باشیم یا خیر اما سؤالی که با آن مواجه ایم و شاید به آن اندیشیده باشیم این است که آیا این شکاف پر خواهد شد؟ آیا خود را بعد از مهاجرت همان گونه که بودیم خواهیم یافت؟ این همان پرسشی است که در نمایشگاه ترک شده مورد توجه است.

فروغ فروتن کیوریتور نمایشگاه abandoned یا ترک شده که با محور آثار نقاشی هنرمندان زن ایرانی با موضوع مهاجرت در گالری اکنون برپاشده است، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه نمایشگاه گروهی زنان هنرمند ایرانی در موزه شهر مپن آلمان، تصمیم بر این شد تا نمایشگاه با الحاقات و تغییراتی در گالری اکنون شهر اصفهان نیز به نمایش درآید.

این نمایشگاه در آلمان با عنوان abandon به معنای ترک و بر اساس موضوع مهاجرت شکل گرفت.

او ادامه داد: در این نمایشگاه تأکید بر موضوع زنان است و با عنوان abandoned به معنای ترک شده و یا متروک و رهاشده، به واگویی تعاملات روزمره با مقوله مهاجرت، علل، حواشی و نتایج و عواقب آن پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگویه هایی درباره مهاجرت در نمایشگاه «ترک شده»

واگویه هایی درباره مهاجرت در نمایشگاه «ترک شده»